04 marts 2019 13:50

PGA indgår ny samarbejdsaftale med Acushnet

Forside Nyheder PGA indgår ny samarbejdsaftale med Acushnet

De danske professionelle golfspilleres organisation, PGA of Denmark, og Acushnet har altid haft et tæt forhold og et nært samarbejde. Acushnet er moderselskabet bag to af golfsportens stærkeste brands, Titleist og FootJoy.

Th. Sonny Wiking fra FootJoy, i midten Marcus Brown fra PGA, th. Jonas Torines fra Titleist

Samarbejdet er nu blevet forlænget med yderligere to år, hvor Acushnet udover at fortsætte som titelsponsor for PGA’s årlige Titleist Uge 9 seminar samt turneringerne PGA Teachers Championship og PGA Fourball Championship, nu også involverer sig i aktivt at være med til at uddanne PGA medlemmerne.

”Vi har altid haft et godt forhold til Titleist/FootJoy og jeg er glad for at det nu fortsætter i yderligere to år,” siger Marcus Brown, formand for PGA of Denmark. ”Partnerskabet med Acushnet giver os mulighed for at opretholde vores høje uddannelsesniveau, der betyder så meget for den daglige medlemstilfredshed ude i klubberne. PGA turneringerne giver vores medlemmer mulighed for at netværke med kollegaer og spille lidt turneringsgolf,” fortsætter han.

Titleist Salgchef Jonas Torines fortæller, ”hos Acushnet er vi meget glade for at forlænge aftalen med PGA of Denmark. Hos Titleist og FootJoy har altid betragtet os selv som proernes brand og vi glæder os over, vi med den nye aftale kan være med til at sikre en høj faglig viden hos de danske PGA proer.

 

 

Seneste nyheder