Vejret i Malaga slut januar

Dette emne indeholder 5 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  John hansen 6 måneder, 3 uger siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Overvejer en golftur til Malaga i slutningen af januar, men er usikker på vejret. Jeg er naturligvis klar over at man ikke kan forudse den slags, men hvis der er nogen herinde der kan sige noget mere generelt ? Er det for koldt på den årstid ? Står banerne ikke ordentligt pga manglende varme osv osv…

Alle input er velkommen

Hola Ty-Webb

vi bor i Spanien og januar er ikke nogen ret god golftid. Der er ikke så meget lys men du kan spille golf. Det regner lidt hver 3. dag og vi har omkring 10-12 grader og blæst.

s´føli kan du være heldig, men du skal ikke forvente sommer og sol.

Jamen så er det jo ikke der jeg skal afsted. Hvor langt vil du vurdere vi skal hen på året før det er seværet (og ikke mindst pengene) værd ?
    Ville også gerne spille 36 nogle dage, så lyset er jo også en faktor ?

Det er jeg ikke expert i, men vejret i Malaga KAN være i orden i januar. Satse på det turde jeg bare ikke.

Mine tanker er at det handler om hvor meget du er villig til at flyve. Dubai + Tenerife + Florida antager jeg er gode destinationer i januar måned!?

Jeg har været i Malaga slut februar/primo marts. Det var fænomenalt. 20-21 grader og en mild brise fra havet (som er 20-21 grader på den årstid). Banerne stod supergodt, så vi havde en fed oplevelse.

Jeg kan sagtens anbefale at tage til Malaga og spille. Min kone og jeg har taget turen hver vinter. Vi kender et vennepar som er flyttet derned og de spiller året rundt. I kan evt. se temperaturene for året her: malaga vejr
    Den giver en god indikation af hvornår man skal tage der ned. Vi plejer at holde os fra sommermånederne da der er flest mennesker, og da temperaturen godt kan blive lidt uudholdelig når man kommer ud på 15. hul og ikke har været i skygge i et par timer.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Der er lukket for kommentarer.