Golf i Dubai – hvordan?

Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Peter 3 måneder, 1 uge siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Jeg skal med konen og datteren til Dubai i den kommende uge.

Og derfor tænker jeg på at gå en enkelt runde, men har brug for lidt gode råd;

– Hvor skal jeg spille?
    – Kan jeg spille alene, min familie vil sikkert gerne gå med rundt?
    – Kan jeg leje sko og køller?
    – er det en ide med buggy og/eller caddie?

Andre gode råd modtages meget gerne.

På forhånd tak,

/Carsten

Hej Carsten,
    Vi var selv afsted til Dubai sidste år. Der spillede på i Dubai Golfklub. Se dette link:
    https://www.dubaigolf.com/
    Vi lejede ikke sko og køller der nede, men det ville undre mig hvis man ikke kan. Prøv evt. at se lidt rundt på deres hjemmeside. Stedet er fantastisk. Tror aldrig at jeg har spillet golf på en smukkere bane.

Du kan sagtens spille alene mens familien shopper eller besøger nogle af dubais store bygninger.

Ja. En caddie ville være fint.

Når du booker hotel, så sørg for at undersøg disse Rejseselskaber. Der ville du kunne spare en del penge.

Håber det var svar på nogle af dine spørgsmål.

Mvh.
    John

Jeg har besøgt Dubai flere gange og er virkelig forelsket i byen.
    Her er nogle kurser.

Emirates Golf Club
    Beliggende i Dubai Marina, som jeg anser for at være det bedste område i Dubai. Virkelig rart og virkelig dyrt. Tænk, at der er 2 18-sløjfer og en 9-hullers par-3-sløjfe. Grøngebyrer er billigere om natten, de har belysning, der dækker mindst en 18-løkke. Her er Dubai Dessert Classic.

Dubai Creek Golf & Yacht Club
    Placeret mere “centralt” til de ældre dele af Dubai.

Montgomerie Golf Club
    Dette kursus ligger også i nærheden af ​​Dubai Marina. Kig på et kort, kan du tro det er knyttet til Emirates Golf Club.

Arabian Ranches Golf Club
    Meget flot spor, som jeg synes er lidt billigere end dem der er angivet ovenfor.

Mvh.
    Peter

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Der er lukket for kommentarer.