Forankret tee

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Jan Pedersen 1 år siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Posts
  • #244454

    For at undgå at rende og springe rundt efter min plastik-tee efter et driverslag har jeg forbundet den med et stykke murersnor på ca 25 cm. som så er fastgjort til en øsken, jeg stikker i jorden.
    Jeg skulle til at drive på første hul, da en medspiller udbryder: Fastforankring af tee er ikke tilladt!!
    Jeg vender mig totalt uforstående, for hvad i alverden har det med min bolds fremfærd at gøre??
    Har nogen her nogensinde hørt om det?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Der er lukket for kommentarer.