Michael Lermark

Dette emne indeholder 15 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Jan Pedersen 1 år, 1 måned siden.

Viser 16 indlæg - 1 til 16 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    User
    Gæst

Ja, det er rigtigt godt at høre Michael Lermark tilbage. Efter min opfattelse den næstbedste kommentator i Danmark.

User
    Gæst

Helt enig.

Henrik Knudsen skal passe på hér – der er en værdig konkurrent i Lermark.

Michael Lermark virker på mig som en utrolig naturlig kommentator. De pauser der er, virker naturlige og ikke lidt pinlige, som med Kjærby og Thelin.

Måske det er sværere at kommentere PGA tour golf, pga de flere små korte pauser der er der, men hvorom alting er, så virker Lermark saglig, kyndig, men uden at virke hverken kedelig eller uengageret. Han får det til at gå op i en højere enhed.

Henrik Knudsen er stadig nummer 1, men Lermark burde afgjort være den person, der bliver brugt næst mest efter Knudsen, som kommentator – han er fremragende.

Hvorfor pokker han ikke er fast mand på Viasat som kommentator, det fatter jeg ikke ?

Giv Lermark PGA Touren, og så kan Thelin og Kjærby træde til som ekstra kommentatorer/med kommentatorer, når der er brug for det og ellers hjælpe til med backup viden på redaktionen og i Teetime (hvor Tinning bliver vært)

User
    Gæst

Helt enig Claus, det er en fornøjelse at se golf med Lermark som kommentator…

User
    Gæst

Han forholder sig nøgternt og sagligt til hver enkelt spillers præstation/slag – uden overflødig savlende leflen og snadren i den hjemlige andedam.
    Hvem er Henrik Knudsen for øvrigt? – i denne sammenhæng – stik ham en kasse kleanex som back-up, når hans bjørn bøffer. Han skygger for alt det spændende med sin kollapsede klaphat.
    Golf er global! – og tiden er nu – og ny! –

User
    Gæst

Det er utroligt dejligt at Lermark er tilbage. Jeg synes det vil være helt perfekt hvis de havde Lermark og Kjærby til at kommentere sammen. Synes de er et udemærket makkerpar, som sådan set godt kan konkurrere med Knudsen/Nyholm. Hvad siger i ?

Mvh

Poulterfan

User
    Gæst

Lad os se ML og JK sammen.

Til Gæt Hvem

Jeg gætter på, ja lad mig nu seeeeeee. Ronald eller Bugge.

Tja det er mit bedste gæt, sådan læst udfra dit indlæg

MVH
    Niels

User
    Gæst

Lad os skille ML og JK ad! – De’ bare for go’e hver for sig, helt alene, til at dele med hinanden.
    Lad os osse skille HK og LN ad! -de’ bare for indforståede sammel! – og bedre hver for sig. Og lad os endeligt skille ViaSat ad, duelige skønt kropumulige, men hva’ ska’ vi sætte i stedet? –

Til Niels: Donald Duck eller Lyssky Luffe – du får et forsøg mere! – såd’n set ud fra dine naturligt begrænsede forudsætninger

User
    Gæst

knudsen og nyholm er bar fantastiske!!! der er mere kommentator snak over knudsen, han er måske ikke expert inde for teknikken, men kanon at høre på.. og så er nyholm jo som support til de store turneringer!! kanont par!

User
    Gæst

Jeg giver op.

Det herlige ved et frit land er at alle kan sige hvad de vil.

HK og LN er gode sammmmmmmmmen.

Alles skal høres, men bør holde sig for gode til !!!!!!!. Tja er jeg den rigtige til at !!!!!!!!!. NEJ

MVH
    Niels

User
    Gæst

Der skal være plads til alle.

HK er mere den hyggelige kommentator, der måske kan virke irriterende på de yngre, men som nok passer bedre til de lidt ældre seere.

Jeg Kan da også blive lidt træt af, at HK tit gentager sig selv – men hvad pokker, det er ikke helt let ikke at gøre det, når man kommenterer golf dag ud dag ind.

Jeg er vild med HK’s spontanitet og hans medlevenhed. Den kan nok blive for meget for nogle, men jeg er vild med den.
    HK har ikke expert viden, som andre, men til gengæld har han en gnistrende interesse for golf, og det smitter af på seerne – særligt de ikke-så indviede, der lige er kommet til.

Som jeg før har sagt, så er det ikke altid, at gamle golf spillere, der besidder den store tekniske viden, er gode som formidlere – de er tit bedre som med-kommentatorer, hvor de kan kryde lidt med deres viden.

Leif Nyholm er bedst som med-kommentator.
    Michael Lermark er kontant, m,en samtidig hyggelig og medlevende – meget sjældent at finde en kommentator med begge disse talenter, så hold fast i ham.

Kjærby finder jeg ikke helt så god som kommentator – vi er ude i detaljer her, men jeg finder ikke han helt "flyder med" i kommenteringen, som HK og ML begge gør.
    Thelin er heller ikke helt på højde med hverken HK eller ML – for tøvende og lidt usikker – og nogle gange gabende kedelig.

Men som sagt ville det passe mig fint med Leif Nyholm, Kjærby og Thelin som med-kommentatorer og eksperter – mens HK og ML styrer hoved-kommenteringen.

Syntes iøvrigt ikke at hverken Kjærby eller Thelin er helt med, når det gælder spillernes udstyr. De vidste ikke, at Singh havde skiftet fra sin TM R7 driver over til Cleveland Comp – det måtte jeg pænt emaile dem 🙂

Lige nu kommenterer Lermark også LPGA sammen med Iben Tinning.
    Et fortrinligt samspil, synes jeg.

• Dette svar blev ændret 1 år, 1 måned siden af  Jan Pedersen.

Synes også at han gjorde det flot i indslaget “Bag om Made in Denmark”

Synes også at han gjorde det flot i indslaget “Bag om Made in Denmark”

VIDEO: Made in Denmark – behind the scenes

Det så jeg så desværre ikke

Tak, Spidsenj 😊

Viser 16 indlæg - 1 til 16 (af 16 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Der er lukket for kommentarer.