Golfvogn!

Dette emne indeholder 15 svar, har 11 stemmer og blev senest opdateret af  James Petersen 8 måneder, 1 uge siden.

Viser 16 indlæg - 1 til 16 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    User
    Gæst

Hej alle sammen.
    Nu er tiden igen kommet til at jeg skal bruge noget nyt udstyr til det næste år. Så derfor har jeg 2 spørgsmål:

1. Hvilken vogn er den bedste på markedet, hvis det IKKE skal være Clicgear 3.0?

2. Hvor får man skrevet sit navn/logo på en tour bag? (Eventuelle regler for samme?)

Håber i kan hjælpe mig 🙂

User
    Gæst

Jeg ville normalt agere for Sun Mountain – men jeg tror helt ærligt at du ville føle dig bedst tilpas med en Click Gear i en frisk farve – det er da noget af det fedeste – når man ikke som jeg – har en Sun Mountain El-vogn i "fresh-fit" – Altså noget der ikke ligner "pensionistligaen".. og til dem der ikke forstår humoren i dette – godt ord igen 🙂

Håber du får noget der passer dig rigtig godt – husk – hellere købe det du virkelig ønsker dig, end det "de andre ønsker dig" 😉

med hensyn til baggen – der kan jeg desværre ikke råde dig..

God vind

Jeg har ikke checket op på det men er ret sikker på at du som amatør IKKE må skrive dit navn på baggen hvis du skal deltage i officielle turneringer

det ikke skal være Clickgear, så er BigMax et rigtig godt alternativ.
    Synes personligt at Clickgear er alt for stor når den er udslået.

Søg i debatten. Emnet er endevendt mange gange.

Chief

Det må man så godt og jeg tager fejl – så i gang med det

User
    Gæst

Tak for alle svarene de hjalp mig meget 😀

er simpelthen den bedste vogn; den passer til alle bags, kan køre med både 2 eller 3 hjul. Er prisbillig; nem at slå ud og pakke sammen; vejer ingenting og fylder lige så lidt.,…

Og husk iøvrigt, at golfvognen alene skal transportere din bag rundt; den bidrager altså ikke til et bedre spil… Brug derfor hellere pengene på et ekstra godt at putte i baggen….

Med mindre du er gearfreak og ABSOLUT må eje sådan en megamonstrum som f.eks. Clik eller hvad den nu hedder.. Den har ihvertfald størrelse som en bedre prærievogn….. ;o)

User
    Gæst

Her ser det ud som at man kan bestille sig emblemer som er broderet slig man vil (navn osv til bag)

http://www.brodeributik.dk/page130.html

Er der ikke rodet lidt rundt i denne tråd.. Golfvogne og navn på gag..??

hvis man læser trådstartes 2 spørgsmål 🙂

Sorry, næste gang skal jeg nok læse det hele… Hi hi..

Hejsa

Synes personligt at de trehjulede er for moderne:), følermig meget bedre tilpads med det meget mere enkle design á la Titleist Competition som stadig kan fås som Boomerang Classic, og hvis den skal være 3hjulet som gå efter Boomerang Elegance…

http://www.golfwagon.se

Mvh. Claus

Een af de unge medlemnmer fra Frederikssund Golfklub var en overgang importør af mærket, men er stoppet igen, men er sikker på at de kan fås hist og her.

De andre mærker er for meget "Starships" eller "Flyvende Fæstninger B52"…………

Mvh. Claus

Jeg er skiftet til en Kaddystroller Hybrid som er meget letkørende og nem at klappe op og ned. Står stabilt og sikkert. Har haft den ½ år hvor jeg har kørt den på meget varieret terræn uden problem, så kan helt klart anbefale denne.
    Venlig hilsen Kurt, som sidder og kigger ud af vinduet og bliver enig med selv om at hverken den lille hvide eller orange bold bliver nem at finde på golfbanen i dag, så vælger at blive hjemme:-)

http://www.worldgolf.dk/

<p>Hej venner undskyld jeg lige rykker op i et gammelt indlæg men fandt siden igennem en google søgning og håbede i kunne hjælpe mig med et spørgsmål. Jeg har valget mellem en 2 hjulet og en 3 hjulet golfvogn, men er ikke sikker på hvilken type der er bedst. Kan i hjælpe mig? Alverdens golfvogne</p>

eller hvad med en fra xxl tror i de er gode

Viser 16 indlæg - 1 til 16 (af 16 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Der er lukket for kommentarer.