Er jeg pisse dårlig

Dette emne indeholder 9 svar, har 9 stemmer og blev senest opdateret af  Anonym 6 måneder, 1 uge siden.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Tour V2 laser afstandsmåler er den mest kompakte og samtidig populæreste golf rangefinder fra Bushnell. Ny pris ved Golfexperten 2400,-
    Kun 3/4 år gl. incl. etui/taske og 2 ekstra batterier.

Halv pris: 1400,-
    Pris: 1400,-

Er det mig det er dårlig til regning??

Nogen er i hvert fald :o)

Eller også er de ekstra batterier 200 kr værd stk. Måske nogle NASA har udviklet der holder i minimun 5 år.

Vi prøver (Quiz):
    Tænk på et tal – læg lige så mange til.
    Lig 10 til og træk det halve fra. Træk så det tal fra du først tænkte på….så har du 5 !

Det er jo rent hovedet under armen….hvad sker der hvis man holder dem oppe på den halve pris……mon de så fastholder prisen på ? Det er jo forsøget hver.

Ny slutquiz:

X = 1,999
    10X = 19,999
    9X = 18
    X = 2 ?????????

Wulfi: 10X er ikke 19.999, men 19.990:-)

Det var svaret!

Spørgsmål: De er jo rent faktisk ret dyre de der CR2 batterier til vores kære Bushnell.

Hvor køber i dem henne. Jeg har set dem forholdsvist billigt på batteribyen.dk, men findes der et billigere sted.
    Jeg bruger min kikkert meget også til trænning, så jeg er storforbruger af CR2 batterier!

Hvad med at købe genopladelige batterier så ?
    Batterinet.dk har et fornuftigt tilbud på dem.

http://www.batterinet.dk/shop/cr-2-oplader-inkl-847p.html

I denne sæson holdt mit batteri indtil august, og jeg bruger den en del, så jeg synes ikke mit behov, på 2 batterier pr. sæson, retfærdiggører genopladelige batterier.

Claus

Køber dem i nærmeste butik – det vælter ikke mit budget og de holder > 1 sæson

User
    Gæst

Normalpris på V2 ca. 2.800,- derfor halv pris 1.400,-

Batterier kan købes til ca. 25 kr. i Harald Nyborg.

Looking for the best golf rangefinder in 2018? After doing an extensive research, we have selected the few top rangefinders for you in the USA: i. Bushnell Tour Z6: Best Golf Rangefinder with Jolt ii. Bushnell Pro X7: Best Golf Rangefinder with Slope iii. Bushnell Tour X: Best Golf Rangefinder for Tour here [url=https://justinrange.com/best-golf-rangefinder/]here[/url]

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Der er lukket for kommentarer.