Hedensted?

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  CarmeloSmithers 6 år, 2 måneder siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Nogen som har spillet Hedensted for nyligt? Evt. lidt om standen er det en spændende bane? hvad skal man passe på? Det ligner umiddelbart ikke en tonser bane. Er der plads til at sprede eller er vejen frem et sikkert jern i fairway?

Spillede der for en måneds tid siden. Fin stand dengang. Dog er der stor stor forskel på forni og bagni. Forni er klart sværest hvor mange af hullerne er lukket inde i juletræer, der er bare ingen gaver under :-) Spillede der med et medlem som gav mig ret i den store forskel på for/bag. Så klarer Du dig gennem de første 9 huller med skindet på næsen bliver det en god dag.

Chief

er lige blevet prikket i denne uge. Ellers OK stand, det går stadig den rigtige vej med standen :-))

For9 er sjovest, men bag9 er til gengæld noget længere og har lidt ‘vandpytter’, så jeg finder tit mig selv med flere point på for9 på trods af at den umiddelbart ser mest skræmmende ud..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Der er lukket for kommentarer.